söndag 27 april 2014

Njuter i fulla drag!

Idag är jag en sån där jobbig person som känner för att berätta för alla hur lycklig jag är! Inte för att göra någon avundsjuk utan för att jag bara inte kan låta bli!
Det här påsklovet har gjort susen för humöret. Jag har hunnit med att göra mycket saker som jag tycker om och mår bra av och mår nu helt enkelt toppen!


Stockholm med härliga mamma och syrran, en massa shopping och helt enkelt att få komma bort lite hade jag sett fram emot länge!


Idag var Elin och Micke här över dagen och då gick vi en riktigt lång och skön promenad i skogen och längs med vattnet. Riktigt lyxigt att få vara ute i solen och umgås med härliga personer! Det laddade verkligen upp batterierna!


Träning har det blivit mycket av den här veckan. Det är så skönt att kunna sticka ut och träna när man har gott om tid och inte när man kommer hem trött efter jobbet och känner att man har en massa måsten att göra.
Dagen avslutade vi i våra matchande tröjor och en löptur. Att matcha kläder har varit lite min och Jennies grej idag!

Veckans träning har innehållit mest cykling då vi har ett par cykellopp framför oss i sommar. Först har vi tänkt våga oss på att cykla Orsabajken på midsommarafton. Efter det är det Cykelvasan som väntar. För ett par nyfrälsta cykelfantaster som mig och syrran är det mycket att träna på inför det första cykelloppet i hela våra liv!
Men det känns ändå skönt att variera träningen lite med löpning och styrka också. 

Imorgon är det måndag, tillbaka till verkligheten. Ny vecka, nya spännande möjligheter!



/Storasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar