tisdag 20 maj 2014

Träningsglädje!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Att träna med någon är fantastiskt kul! Jag har sån lyx att jag faktiskt alltid tränar med någon jag gillar. Ibland tränar jag visserligen själv men jag är inte fy skam jag heller. Idag var jag ute och cyklade med sambon. Han cyklar mycket snabbare än mig så när jag flåsar livet ur mig i en uppförsbacke kan det vara skönt att någon pushar på lite för att jag ska ta mig upp för backen istället för att stanna och lägga mig och drömma om choklad.


Förutom att träna med någon du tycker om ska du träna något du tycker är kul. Ingen har väl missat att cykling är vad vi gillar bäst? Det är så otroligt kul att cykla mountainbike. Det är så varierat, i ena stunden trampar du fram på elljusspåret och nästa susar du fram på en liten stig. Jag tror inte det spelar så stor roll vad du gör, huvudsaken är att du tycker om det du gör!


/ Lillayster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar