söndag 22 juni 2014

Fantastiska midsommar!

Precis som syrran skrev så presterade vi alla på topp i fredags. Vi körde som om vi hade eld i baken! Trots det blåsiga och kyliga vädret var stämningen ute på banan varm och härlig. Det var inte bara den engagerade publiken som gav stöd utan även de medtävlande hejade på varandra. Ett tag hamnade vi med en trevlig kvinna som med jämna mellanrum hojtade, "sten", "lätt växel", "lerigt". Jag hade innan loppet känt mig orolig för att jag skulle bli stressad och ramla med mycket cyklister runt mig men istället lyfte de mig och fick mig att prestera på topp. Det är otroligt hur man kan vända en läskig situation och få det till något positivt. Det ska jag tänka på nästa gång jag är orolig för något, det kan vända och bli något positivt. Och som syrran sa, trots att jag cyklade så jag trodde att jag skulle storkna passerade jag mållinjen med ett leende!

/ Lillasyster




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar