torsdag 10 juli 2014

Att slappa var det ja

Ja det är ju precis så, att slappna av kan vara väldigt olika saker för olika personer.
Själv tänker jag ofta på spa när jag tänker avkoppling. Bada, simma lite lugnt, basta, massage och dricka färskpressad juice.

Den här semestern är både lugn och aktiv. Man behöver enligt min mening inte vara stilla för att vila. Precis tvärt om faktiskt!

Promenader på fjället, löpning och cykling har jag varvat med poolhäng och picknick. Helt perfekt!

På tal om grennära träning så blev mina ben ganska förvånade över löpningen igår. Vadå, ska vi inte cykla?
Det är bra att chocka kroppen ibland för att få resultat i sin träning. 
Mal inte bara på i gamla hjulspår, testa något nytt på semestern!

Är det förresten någon som kört intervaller i veckan?


Stretching efter löpturen igår.


Den obligatoriska kvällspromenaden på fjället.


Idag cyklar sambon, jag och hundarna promenerar...


... och bara är!

/Storasyster




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar