måndag 7 juli 2014

Barfotaskor!

Precis som syrran skrivit innan är det inte att rekommendera att ta sina nya barfotaskor och ge sig ut på milen. Det är en vane sak, och för vissa kanske det tar längre tid än andra att vänja sina fötter och ben med skon. Här om dagen köpte jag ett par nya merrell-skor. En kompis till mig är så trött på att, och jag citerar:

"Alla tjejkläder ska alltid vara rosa eller några fula rosa detaljer, jag blir så trött!"

Själv är jag stormförtjust i lila och rosa så gissa om jag är förälskad i mina nya rosa merrell! 

Jag var ute och gick några km i dem igår. Tog en hundpromenad ner till stranden för att hundarna skulle få svalka sig lite vid hundbadet. Väl hemma kände jag verkligen hur många muskler jobbade för fullt, små, små muskler i fötterna och vaderna jobbade för att stabilisera upp. Häftig känsla! Det kommer absolut bli några promenader till innan jag vågar ge mig ut och springa i dem.

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar