söndag 31 augusti 2014

Förkylningen slog till!

En förkylning klubbade ner mig lagom till helgen. Jag brukar i vanliga fall försöka undvika alvedon, Ipren och liknande för då vet jag ju faktiskt inte hur jag egentligen mår om om jag hela tiden bedövar smärtan. Jag kan säga att den här förkylningen slog ner som en blixt från en klar himmel och jag har mått röv och stoppat i mig allt som får mig att känna mig lite mindre som rn påse skit. En riktig förkylning var länge sen jag hade och fy vad jobbigt det är. Kan inte sova men är konstant trött, kan inte andas, inte ligga ner men absolut inte sitta upp heller. Jag har tyckt så synd om mig själv i helgen så det är inte klokt!

Innan sjukan slog till hann jag ändå med att avverka ett pass till i Röhnisch running school. Den här gången var det 10 min löpning som uppvärmning och sedan olika styrkeövningar i trädgården. Att träna med sin bästa vän gör verkligen träningen roligare. För att inte tala om hur glad man blir när hundarna springer omkring och ger peppande pussar.


/ Lillasyster






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar