måndag 25 augusti 2014

Utmaningen rullar vidare!

Jag lyckades genomföra mina tre löparpass som ingår i Röhnisch Running School förra veckan! Precis som planerat!
I lördags körde jag ett lugnt joggingpass trots snorig näsa, tänkte att jag testar och om det inte känns bra efter 5 min så vänder jag! Med mig hade jag Hugo och Kiwi. De är riktigt bra träningskompisar som alltid ställer upp!



I söndags var kroppen med mig och då fick det bli backintervaller. Helt perfekt att följa ett treäningsschema. Om det inte hade stått på schemat att jag skulle upp för backen 10 gånger så hade jag gett upp efter fem.
Det var blodsmak och kräkkänningar!


Delar av teamet.


Hugo, Kiwi och sambo var med och tränade och stöttade. Skönt med ett så bra team!


Backrackarn som jag besegrade i söndags!


När jag fick ett nytt mail från Röhnisch och Lofsan och Alla kan träna Ida med den här veckans träningspass så kändes det som en julklapp!
Jag är jätteglad att vi antog den här utmaningen. Roligt att det dyker upp nya, roliga träningspass på mailen en gång i veckan.
Ny vecka, nya möjligheter! Nu kör vi gänget!

/Storasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar