måndag 8 september 2014

Att våga testa något nytt!

För ett par veckor sen läste jag en artikel om framgångsrecept för att leva ett lyckligt liv.
Enligt artikeln var en viktig sak för att vara lycklig att man motionerade, alla härliga endorfiner! Och att man vågade utmana sig själv, klev utanför sin bekvämlighetszon ibland.
Förra året så utmanade jag mig själv med en Tjejklassiker, helt klart något nytt och spännande. I år har det varit cykelloppen som fått stå för utmaningarna.

Jag håller elit med artikeln, att våga testa nya saker är superviktigt!
Så nu är frågan vad som blir bästa grej att satsa på till sommaren.
Tjejmilen fick jag förslag på igår, och kanske blir det den! Vore häftigt att kunna springa milen på en "bra" tid!


Idag stötte Hugo och Kiwi på något nytt. En ko!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar