fredag 19 september 2014

Fredagsjoggen

Fredagen bjuder på solsken.
Härligt att sluta tidigt och ta med Hugo och Kiwi på fredagsjogg!


Två personer stannade och berömde mig för att jag hade så bra pli på hundarna. Jag blev jätteglad! Roligt när någon ser att de faktiskt sköter sig och inte alltid hittar på bus. Bra jobbat killar!



Nu börjar träden se riktigt höstliga ut!

Det är roligt att det finns flera olika rundor som kan starta direkt utanför dörren som är roliga att springa. Idag tog jag rundan längs med ån och stranden.


Det här är dagens gym!
Hundarna leker jaga och jag tränade bålstyrka. Utsikten var det inget fel på!


Jag hade träningsvärk i fötterna efter gårdagens träningsrunda så jag hade mina Merrell skor på.
Det är häftigt hur fötterna får jobba i barfota skorna.
Ville inte överanstränga mina fötter så idag fick Asics dojorna hänga med ut på turen.


Efter jogg, styrka och lång stretching på bryggan i solskenet så kan man inte vara annat än glad.

/Storasyster






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar