onsdag 10 september 2014

Jag testade!

Syrran, jag testade något nytt!

Här om dagen påminde syrran mig om en kompis som hade bestämt sig för att testa ett nytt recept varje vecka. Och igår pratade vi om att testa nya saker. Jag tänkte att det är dags för att smida medan järnet är varmt. Brukar gå in på ICAs app där det finns något som heter "billiga veckan". Tanken är att vi ska kunna äta mat för endast 500kr i veckan. Jag slog till på ett recept på kronhjortsskav och champinjoner som serverades med potatis gnocchi. Det visade sig att potatis gnocchi inte alls var min grej men det var riktigt kul att testa något nytt. 

Kanske inte blir något nytt en gång i veckan men åtminstone en gång i månaden. Är inte direkt mat-Tina i köket men vad gör det egen tligen?? Jag hade kul!

/Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar