tisdag 16 september 2014

Snabb men lyxig mat!

Äta bör man annars dör man. Ja men vad? När jag är ensam hemma tycker jag inte alltid att det särskilt roligt att ställa mig och laga till en brakmiddag, tyvärr. Men jag har lätt för att hamna i enformiga matvanor när jag egentligen ofta vill ha lyx och smarrig mat. Det är mysigt att laga mat tillsammans med någon man tycker om, då gör det inget att det tar lite tid. När jag är själv å andra sidan ska laga mat ska det vara minst lika gott men gå dubbelt så fort. Igår slängde jag ihop en riktigt god middag och snabbt gick det.


*Strimlade kyckling filé och stekte det i sweet chili-sås
*slängde ihop en sallad med äpple och fetaost
*Ner med allt i en tortilla och toppa med lite flingsalt

Fräscht och riktigt gott!

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar