måndag 13 oktober 2014

Varning!


Nu är höstrusket över oss på riktigt! Och då är det varning, ja inte för igelkottar då - för de går ju och lägger sig, utan för den "stora tröttheten".
Den breder ut sig som en varm filt över min kropp och viskar mjukt i mitt öra att det bästa jag kan göra är att ligga i soffan hela eftermiddagen.

Men så vill jag ju inte ha det hela ruggiga hösten!
Så jag har gjort en plan.
1. Gummistövlarna och regnstället hänger lättillgängliga på krokarna i hallen.
2. Vid varje uppehåll mellan regnskurarna då ska man ut och ta tillvara på den friska höstluften.
3. Man dör inte av att träna inomhus ibland!

Det kommer att bli yoga (direkt via youtube), styrkeövningar och simning som inomhus träning. Det känns genomförbart!


I en regnskurspaus i helgen.


/Storasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar