måndag 24 november 2014

Äntligen måndag!

Det är härligt med måndagar (när man väl tagit sig ur sängen)!
"Idag ska jag börja ett nytt liv!" Brukar pappa säga med jämna mellanrum.
Och så startar han om med nya vanor, ofta gäller det mat och träning.
Riktigt så extrem att man tänker starta ett nytt liv behöver man ju inte vara. Men det är ändå en skön inställning att man kan lägga dåliga vanor bakom sig och förändra saker man inte är nöjd med.

Den här veckan ska jag hålla fast vid min nya yogavana som jag tycker riktigt mycket om. Förra veckan provade jag ett nytt styrketräningsprogram, det ska jag också köra en gång den här veckan.
Jag håller tummarna för att få gå några hundpromenader i sol, istället för i ösregn som nu på morgonen.


Längtar!

Känner mig laddad inför veckan som ser lite annorlunda ut, fylld med spännande saker!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar