måndag 22 december 2014

Det blir en vit jul!

När jag vaknade imorse så tittade jag, efter att ha snutit mig 15 gånger, ut genom fönstret och såg att det snöade!
Kan det bli bättre än så?!?
Ledig dag, snö som faller och två hårbollar som ligger i sängen och trängs. Undrar när de började morgonsova med mig i sängen? Där skulle de ju inte vara.

Jag tog med mig två hårbollar ut och kom in med två lyckliga snöbollar.




Att från vecka till vecka inse att färre och färre klädesplagg passar är inte kul. Trots att det har sin naturliga förklaring och är något som vi verkligen vill så blir jag konstigt nog lite ledsen när gravidmagen inte går i mina favorit tights.
Men nu har jag löst det genom att lägga undan kläder som ändå inte passar så jag slipper se dem!
Bland träningskläderna har tightsen fått ta en paus och istället har jag lagt sköna stretshiga byxor på träningshyllan. Nu får de vara mina sportkläder ett tag!


Vi har också en helt ny hylla i garderoben, med små, små kläder!

Nu går det mot ljusare tider och förhoppningsvis också friskare, den här förkylningen är jag trött på!

/Storasyster




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar