måndag 15 december 2014

Ingen superkvinna (idag)

Igår kväll fick jag sota för att jag kört på lite för hårt med flytten och städet i helgen. Jag har känt mig pigg och det har varit så roligt med nya huset så vi har kört på.

Men plötsligt så låste sig ryggen. Jag blev liggande på golvet och kom helt enkelt inte upp. Idag vill kroppen inte alls. Det gör ont överallt mellan knäna och axlarna.
Märklig känsla att inte kunna köra på som vanligt.
Kroppens krafter går helt enkelt åt till lite annat, grädda en liten bulle!


Ett juligt fönster till.


Med lite hjälp från härliga kollegor kan jag vara hemma och vila på eftermiddagen och förmiddagen idag.
Vill inte dra på mig några märkliga åkommor som jag ska dras med i flera månader. Så nu får det bli att ta det lugnt fast att det kliar i fingrarna för att få fixa och pyssla här hemma.

Tack för all hjälp och trevligt sällskap hela goa familjen! Jag har det nästan för bra!


Idag kompenserar jag för allt smarrigt vi ätit i helgen med att äta frukt!

/Storasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar