måndag 5 januari 2015

Sol igen!

Det är så härligt att vara ledig och kunna njuta av de här vackra soliga dagarna. Att ha tid att gå ut mitt på dagen och promenera är lyxigt!


Nu när jag inte tränar så mycket utomhus längre så är det skönt att kombinera med långa promenader tillsammans med Hugo och Kiwi.
Killarna håller ett tempo som min nya kropp tycker väldigt mycket om. De går en stund och sen stannar de för att nosa och kissa lite. Alldeles lagom!
Hur det ska gå att börja jobba igen på onsdag ska bli spännande att se. Jag är sugen på att komma igång och jobba, känner mig laddad. Men samtidigt så är det så skönt att fokusera på hundpromenader, vila middag och äta med jämna mellanrum. Ja hur jag i maj ska ha tid att ta hand om en lite bebis också vet jag inte. Det är ju fullt upp som det är, haha.


Idag hittade jag ett enkelt recept på amerikanska pannkakor som jag åt med min nye vän Mr Peanut Butter och banan.

Amerikanska pannkakor

1 ägg
2 dl filmjölk
3 dl vetemjöl
2 tsk bakpulver
1 msk socker
1/2 tsk salt
2 msk smält smör.

Grädda tjocka plättar på svag värme.

/Storasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar