fredag 9 januari 2015

Undvika taburas!

För att undvika att gå totalt bärsärk på chokladkartong och pepparkakor på jobbet så kör jag stenhårt på att mellis ska med i väskan!


Ojdå, pepparkakshuset har visst blivit plundrat...


Idag testade jag havredryck i min eftermiddagsdrink och det var inte så dumt. Mixade mjölk, jordnötssmör och en halv fryst banan i bitar.

Idag har mina smarta kollegor varit extra smarta.
När jag började prata om vad vi skulle göra på jobbet i höst så påminde de mig om att i höst så kommer jag inte att vara där. Konstigt att tänka på. Det blir lätt så att jag föreställer mig förlossningen i maj som målgången, egentligen är det ju starten på ett nytt lopp!
Jag fick också hjälp att sluta ett negativt ältande vilket var bra. Det går inte att älta samma sak om och om igen, blir bara destruktivt. Släpp tanken, vänd på problemet så man ser det från ett annat håll, gå vidare!


Idag ska jag på jobbfest. Blir kanon att ladda upp batterierna med härliga människor och mycket skratt! Undrar var Some Place Nice ligger!
Undrar vilken partyoutfit jag kan tänkas rymmas i...

/Storasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar