tisdag 24 februari 2015

I söndags tog vi längdskidorna på en tur. Vi tog "Fjälket runt" på 9 km. Det snöade när vi drog iväg men det tilltog fort så de sista kilometrarna var det svårt att se något alls i utförsbackarna. Igår värkte ljumskarna av träningsvärk och idag har jag fått lite krämpor i ryggen. Det märks att jag inte åkt så mycket längd i år. 

Precis som syrran längtar jag så himla mycket till våren. En kollega sa att det kändes som att hon fått en sen höstdepression. Jag känner själv att jag jobbat väldigt länge och mycket utan någon paus. Det efterlängtade jullovet blev ju aldrig av för mig då jag bytte jobb. Känner mig lite sliten. Istället för att ligga i soffan varje lediga stund försöker jag komma ut i friska luften så mycket som möjligt. Tur att jag har hundarna som gör att jag måste ut flera gånger per dag.

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar