lördag 21 februari 2015

Vecka 30

Av någon anledning så trodde jag aldrig att vecka 30 skulle komma.
Undrar hur jag tänkte, att det hela skulle stanna upp och vara kvar i vecka 22 för alltid?


Men nu är den ändå här!
Det här har varit en hungrig vecka!
Känns som att jag skulle kunna äta hela tiden, men inte så mycket i taget.
Jag är sugen på:
* Kanelbullar
* Färska jordgubbar
* Glass
* Knäckebröd

Denna vecka har bjudit på härligheter som sura uppstötningar, höftont, magont, huvudvärk och dålig sömn.

Men nu lördag morgon när jag vaknar pigg och utvilad i ottan och ska få vara med Hugo och Kiwi hela dagen känns såna världsliga saker inte så noga!


Jag har fått vårkänslor och längtar efter att jogga, slippa tjockjacka när man går ut, dricka kaffe på uteplatsen i våra nya utemöbler!

Det börjar bli lite ordning i barnrummet! Roligt att vara där inne nu. Symaskinen går fortfarande varm. Tänk vad lite tyg det går åt till barnkläder!

/Storasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar