onsdag 25 mars 2015

Att få till träningen!

Efter jobbet idag gick jag raka vägen till gymmet. Jag och Elin hade bestämt oss för att träna tillsammans. Det finns så många anledningar (ursäkter) för att låta bli att träna och då kan det vara bra att  redan ha bokat in med en kompis så det blir lite besvärligt att dra sig ur. Det var riktigt länge sen jag gick på gymmet så det var kul att köra lite styrka. Att vi även har fritt gymkort som löneförmån gör ju inte saken sämre. 



Härligt att få dra fram merrellskorna och rymdtightsen igen! Det är så mycket roligare att träna med snygga träningskläder!

Hade jag gått hem efter jobbet direkt när jag slutade hade det förmodligen inte blivit någon träning efter det. Det är lätt stt bli för bekväm när man kommer hem så liks bra att smida medan järnet är varmt!

/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar