söndag 15 mars 2015

Glada tankar i solskenet

Jag mår verkligen toppen den här helgen!
Glad, lugn och bara njuter.

Precis som man ibland kan fastna i en negativ tankespiral verkar jag ha fastnat i en positiv. Och där sitter jag ju gärna fast!
Jag tror att det beror på ledighet och solen!


Hittade ett nytt härligt ställe i skogen att promenera på. Korna har flyttat ut i vår kohage nu så där kan vi inte promenera mer.


Kiwi jagade och skällde ut en joggare, blev intervallträning för den löparen!


Jag har plockat fram lite vårkläder och den här jackan gick till och med att stänga! Iallafall den här veckan.

Idag håller jag på och pysslar lite inför nästa helg. Då ska det firas födelsedag!
I år är åldersnojan 0! Känns väldigt skönt! Däremot har jag lite svårt att förstå att det verkligen är 32 jag ska fylla. Var ju nyss 22!

/Storasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar