tisdag 24 mars 2015

Kalaset!


I lördags hade jag spa-kalas.
Vi hade bokat en fotbehandling där det ingick ansiktsmassage.
Den kombinationen var bara helt oslagbar!
Som vanligt gick jag därifrån och undrade varför man inte unnar sig sånt oftare.

Här är de glada kalasgästerna.
Långpromenad i skogen med pinngalna hundar och räksallad hanns också med.
Jag brukar önska mig entrecote som födelsedags mat.
Men i år så kändes en räksallad mer rätt.
Vitt vin för de som inte var gravida och en alkoholfri öl för mig.

Av syrran fick jag en selfiepinne!
Haha, så roligt. Tog lång tid innan jag förstod vad det var.
Nu kan jag ta bilder på mig själv ur både möjliga och omöjliga vinklar!






















Oh yes, sånt här klarar min gravida kropp av i vecka 34!
Imponerande! Och uppskattat, att vara i skogen och se hundarna springa gör mig lycklig!
Kiwi skällde inte ut några joggare men en flock med kor den här gången.

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar