onsdag 27 maj 2015

Backintervaller med barnvagnen

Jag har längtat länge efter den där sköna känslan som infinner sig i kroppen efter ett backintervallpass!
Idag körde jag gående intervaller i en lång backe med barnvagnen!


Laddade upp med dryck inför turen!
Dryckeshållaren på vagnen är kanon!

Jag valde en riktigt lång backe, stannade till nedanför och peppade mig själv för att få till känslan. Och så tryckte jag på lite extra. Kände hur rumpan och benen jobbade, tänkte på att hålla bålen spänd.
Inte blodsmak i munnen känsla när jag kom upp direkt. Men en skön "det där gjorde jag bra!" känsla. Och den känslan är också viktig!


Ladda, ladda, hela vägen upp ska vi!

En bra bonus blev att jag även fick ta i på vägen ner för att bromsa vagnen.
Bra pass!

/Storasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar