torsdag 21 maj 2015

Firar ihop med promenad

Igår firade Lilla J att han fyllde tre veckor och jag namnsdag.
När vi var små brukade vi få något att leka med i sandlådan eller trädgården den här namnsdagen.

I år fick jag en drickes-/kaffehållare till barnvagnen. Tanken är ändå den samma tänker jag, en pryl som gör det roligt att vara utomhus och leka!



Vi firade ihop med en långpromenad på bryggan. Hundarna sprang lösa och vi tränade lite inkallning. Jag gjorde benböj och upptäckte en massa muskler som vilat många månader. Efter en stretch gick vi förbi sambons jobb och fick en latte i kaffehållaren, lyx!


Regnet öste ner i omgångar så det var regnskydd på vagnen och i brist på sol försökte jag lysa upp tillvaron med färgglada kläder.


/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar