tisdag 19 maj 2015

Träning i mina nya tights

Jag älskar mina nya Nike tights som jag fått av mamma! Hon vet vad jag gillar.
De är mjuka och sköna och passar både för hemmamys, promenader och träning. Precis sånna kläder som jag vill ha nu.


Efter långpromenaden igår så hängde vi lite i trädgården. Hugo och Kiwi låg och spanade, Lilla J sov gott i sin vagn och jag tränade lite lugnt.


Stretcha ut ryggen på soldäcket.


Knäböj i gräset för att få tillbaka muskler i ben och rumpa.


Tränade triceps och bålstyrka mot trappen.

Jag började superlungt med 5-10 av varje övning.
Om något känns för jobbigt för magmusklerna som varit separerade länge nu så hoppar jag över den övningen. Det gäller att lugnt och försiktigt börja hitta de djupa magmusklerna, inte träna de yttre nu alltså. Inga sit-ups här inte!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar