fredag 5 juni 2015

Kan inte eller vill inte?

Jag blir så oerhört inspirerad över syrran som sprang en hel mil! Det är något magiskt över den sträckan!
10 km liksom, vilken grej!
Jag försökte att springa över Willysparkeringen förut, det gick inte. Märkte att det fattades en hel massa muskler för att jogga.
Blir att köra på med Mammamage-appen och de övningarna för att låta kroppen "bygga upp sig från grunden" igen.
Övningarna börjar kännas lite tråkiga men jag tänker att det är att jag gör dem ordentligt nu som kommer göra att jag kan köra den roliga träningen sen!

Jag kan inte jogga, men jag kan ändå köra mina övningar!

En annan person som inspirerat mig i dagarna är denna kvinna:


Mormor!

Hon har skaffat sig en ny terränggående rullator som hon kör runt med. Idag var vi på skogspromenad med den!
Plötsligt böjer sig krutdamen ner och plockar upp en kotte som hon kastar till Hugo. Det var inget fel på smidigheten där inte!


Jag har fått lite "kan man så vill man" inspiration av kvinnorna i släkten kan man säga!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar