tisdag 28 juli 2015

Inspirerande personligheter

Ja mamma är verkligen inspirerande!
Hon är en sån som aldrig säger nej eller låter sig begränsas av att hon tror att hon inte kan.
Hon har (ibland efter vissa påtryckningar) kastat sig ut på äventyr, nu senast flest på mountainbike i fjällmiljö och på Mallorca!
Om man inte vågar prova saker så går man ju miste om mycket!

























"Ser jag inte tjock ut på mitten?"
"Nej, kameran lägger på några kilon vet du!"

En annan goding som är en ny härlig inspiration är Lilla J som är en väldigt envis liten kämpe. Igår bestämde han sig för att börja träna på att sitta och när han väl bestämmer sig ger han inte upp i första taget! Inspirerande med den kämparglöden!
Och så blir jag inspirerad till att röra på mig när jag tänker på vilken sorts mamma jag vill vara, jag vill orka mer än att sitta i TV-soffan med fingrarna i chipspåsen.
Jag vill leka i lekparken, gräva i sandlådan och putta på vid gungan!



















Och så de här två godingarna i vanlig ordning!
Deras rörelseglädje och förmåga att bara vara i nuet är så härliga!
Och så är ju deras promenader något som handgripligen tvingar ut mig även den här regniga sommaren!

Nu blir det långpromenad med hala härliga familjen!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar