måndag 13 juli 2015

Men vi gillar varandras olikheter!

Fyra håriga, i olika storlekar.
8 tvåbenta, i olika storlekar.
2 stugor och en semester.
Det hela är spännande, roligt, lättsamt och en härlig dragkamp.
Alla vill inte göra samma saker hela tiden och så måste det ju få vara.


Alla är på väg åt olika håll!

När jag vill fika vill Lilla J äta. När mormor vill vila vill Hugo skälla. När Theo vill busa vill mamma laga mat. Ja lite så har vi det och det funkar bra ändå.

Vi har varit ute nästan hela dagen, några har cyklat, åkt traktor och jag har promenerat med mina små killar. Att vi är utomhus är toppen, då är det okej att vi drar åt lite olika håll. Sånna här aktiva semestrar passar vår stora familj bra och det är bra att vara många för då finns det alltid någon som vill göra samma sak som man själv vill.


Fjälluft och pinnbröd har varit bra för oss alla, i natt kommer vi helt klart att sova gott!

Jag fick sån på en målbild idag. Det här ska vara jag nästa sommar. Bara att träna på!


/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar