lördag 18 juli 2015

Smoothielicious mix up your life

nu3.se har just nu en tävling där man ska presentera sitt bästa smoothierecept. 
Du hittar tävlingen här!
Jag älskar smoothies och vilket som är mitt bästa recept är svårt att säga, men den här smotthien med jordubb, blåbär och hallon är ju inte dum!
Håller tummarna för att det här receptet ska leda till en vinst! Publicerar ett gammalt inlägg från en dag då jag åt den här smarriga gosaken!

Idag har jag varit en mycket generös (och lättlurad) matte. Gjorde mig en god smörgås och smoothie. Ställde måltiden i fönstret 1 minut (på tok för lång tid). När jag kom tillbaka stod en väldigt nöjd, fluffig liten hund och slickade glupskt i sig av smöret på smörgåsen. 
Förstår inte att jag gick på den lätta en gång till, titta aldrig bort från din mat!



Jag kan ju dela med mig av vad jag hade i dagens smoothie också när jag ändå har en så generös dag!

Blåbär- jordgubb- tranbärsdmoothie

Blåbär
Jordgubbar
En skvätt outspädd tranbärsjuice
Honung
Mjölk

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar