torsdag 27 augusti 2015

Mot nya mål!

Idag så rullar vi vidare mot nya mål.
Semesterdagarna hos mamma och pappa är slut precis som finvädret.
Jag är uppe på nivå 7 med mamma-mage appen, sista nivån. 
"Snart är du redo för vanliga magövningar" står det. Jag jublar och applåderar mig själv för att jag inte gett upp även när övningarna känts tråkiga har jag kört på.
"Det tar ungefär ett år att komma tillbaka till sin vanliga form igen." sa någon till mig i början av graviditeten.
Ett år - vilken fasa! tyckte jag då.
Det tar säkert olika lång tid för olika personer. Men ett år känns inte längre fasansfullt utan mer rimligt, coolt och 100% värt!



När Lilla J sover ibland, för det är en vana han lagt sig till med nu på senaste så både orkar och hinner jag mer. Igår hann jag till och med fira att jag kommit till nivå 7 med en kaffe!


/Storasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar