onsdag 5 augusti 2015

Trailrunning

Klockan 7 vaknade jag imorse av att hunden hade bajsat på mattan och regnar smattrade mot rutan. Det fanns många anledningar till att ligga kvar i sängen. Problemet var bara att jag hade bestämt att jag skulle upp på fjället för trailrunning. Och ska jag ha regn som ursäkt för att låta bli att träna ja då hade det inte blivit många dagar träning den här sommaren. 

När vi kom upp till Parkeringen var det riktigt kallt, önskade att jag haft både vantar och mössa. Men det gicköver när vi började springa. Det var sån otroligt dimma så var svårt att hitta rätt så det blev att zickzacka lite. In i dimman!



Men som alltid piggar det upp med fina träningskläder!! Måste dock köpa ett par riktiga trailrunning-skor. Blir lite halt och ostabilt i mina vanliga!


/ Lillasyster




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar