söndag 20 september 2015

Gör mer av det som får dig att må bra!

I helgen har jag fått umgås med min kära familj. Det har verkligen varit som en stor kärleksbomb som exploderat. Det bästa jag vet är att få hänga med dessa galningar. När vi skiljs åt blir det alltid en tomhet och saknad, utan familjen är det alltid en pusselbit som saknas. Men samtidigt, tänk vad underbart det är att ha en sån underbar familj som man saknar varje dag. 

Jag vet att jag mår som bäst när jag får vara nära familjen och därför försöker jag vara det så ofta jag får chansen. Jag mår också bra när hundarna får springa lösa och jag får gå tillsammans med sambon hand i hand och prata om allt och ingenting. Och när jag får ta en springtur med syrran som alltid kan sätta ord på det jag känner men inte kan förklara. 

Ta reda på vad du tycker om och gör mer av de sakerna!

/ Lillasyster


Min fina underbara syster, hon är guld värd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar