torsdag 3 september 2015

Grönklitt i regnet!

Vi är på Grönklitt och lever ett riktigt lugnt liv. Inte en granne så långt ögat kan nå och hundarna kan springa ut och in lite som de vill.
Jag lägger upp stora planer för dagarna: Idag går vi ut genom dörren och sen höger. Imorgon tar vi vänster. Och tja om vi inte ska helt enkelt gå rakt fram på lördagspromenaden. Alltid en påse med ifall vi springer på svamp.


Det är väll som mamma sa att när man åker bort tar man inte med sig alla måsten och då är det lättare att koppla av. 
Men så har ju naturen en väldigt bra inverkan också!


Inte ens handling behöver man bry sig om här. Långt till affären så man får käka nåt i kylen. Utmärkt!

Backintervallerna gav mig träningsverk, hade varit konstigt annars!
Körde ett styrkepass efter långpromenaden igår. Snodde det ur "Stora löparboken för kvinnor", toppen med lite inspiration!
Och så tänker jag mig en lugn jogg i helgen.
Det finns en struktur, jag har en plan, annars hade det ju varit livsfarligt!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar