tisdag 1 september 2015

Hösten är här

Slut på augusti och början på september!
4 månader sen Lilla J kom och förgyllde vår familj.

De senaste dagarna har det varit för mycket tänk för min smak. Blir lätt så när man, som ja, är mycket ensam på dagarna och gör lite samma sak varje dag.
För mycket tänk, för lite backintervaller! Men annars väldigt roligt och härligt sammanfattar jag augusti.
Vände på steken igår och körde mitt första riktigt svettiga pass på ett helt år!


Backintervaller, oh ya! Och ja, t-shirten är ut och in, men det gick bra ändå!


Vi hjälptes åt så som man gör i en familj.
Vi gick till en backe och Lilla J sov gott i vagnen. Jag parkerade vagnen mitt i backen och Kiwi satt vakt.


Hugo hejade på från toppen av backen.

Och så sprang jag! Svetten lackade! Endorfinerna sprutade! Efteråt såg jag livet från den ljusa sidan. Inga problem vara möjligheter!

Ny månad = ny utmaning?
Det här verkar inte så dumt!


/Storasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar