fredag 6 november 2015

Förmiddagsträning en fredag!

Jag är absolut en morgonmänniska!
Och fasta rutiner gillar jag så min hälsa borde vara tipptopp då alltså!

Kanske hänger det ihop med när man helst tränar på dagen om man kan välja. 
Jag gillar att träna på förmiddagen. Skönt sätt att börja dagen på, om jag skjuter på träningspasset är det större risk att det inte blir av.

Idag fredagslyxade jag med backintervaller!
Som jag har längtat efter att kunna springa i backe. Parkerade barnvagnen mitt i backen så att jag kunde se den på både upp och nervägen. Släppte Hugo och Kiwi lösa så de kunde springa i sitt eget tempo. Och så körde vi.
Jag var långsammast, Hugo och Kiwi kunde runda mig. Och det blev bara hälften så många vändor i backen som jag tänkt mig för sen vaknade Lilla J.
Men jag är nöjd, mer än nöjd!
Det var ett tipptopp-pass!


Armhävningar mot bänken. Utsikt över vattnet och bergen. Njutningsfullt att träna i det här utegymmet!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar