söndag 10 januari 2016

Yoga eller låta bli yoga...

Att vakna upp till snöstorm och -11 känns fantastiskt. Äntligen lite varmare! Att inte gå och oroa sig för att hundarna ska bli alldeles för nedkylda utan istället leker de i snön och hoppar efter snöflingor.


De springer nere i diket där det är som mest snö. Theo försöker med sina korta ben hänga på Charly.


Hoppa efter snöflingor är det bästa som finns.

När vi kom in tänkte jag köra ett yogaprogram som jag hittat. Jag är en extrem nybörjare vad gäller yoga och har inte riktigt hittat rätt de gånger jag provat. Men jag vill gärna, tror jag skulle behöva bli bättre på att slappna av och bara vara i nuet. Det är svårt att andas in och ut och tänka på endast andningen när någon sitter pch slickar på mig. Först på handen vilket går att ignorera till viss del. När någon hoppar upp med tassarna på bröstet och börjar slicka mig i ansiktet då kände jag att det var lönlöst. Tog istället tag i ett annat träningsprogram där det är mer okej att börja skratta. 



Kul att grabbarna är intresserade av träning.


Charly demonstrerar hur man gör "Ligga de hunden".

/ Lillasyster




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar