onsdag 2 mars 2016

Var är mitt glow?

Det sägs att gravida kvinnor får ett sånt härligt glow och lyster. Huden blir finare och eventuella rynkor brukar stramas ut och håret finare och tjockare. Nu undrar jag, var är mitt glow?

Jag har letat men ännu inte kunnat hitta det. Ja någon finne mindre kanske jag har fått men det är inte direkt anmärkningsvärt. Är det något som bara andra kan se? Vissa dagar känns det som jag svalt en badboll och så ligger lilla Tjorven där inne med en pump och pumpar upp den så det stretar i huden, jag bara väntar på att det ska smälla. 

Men så kom jag på att jag kanske ska hjälpa det hela på traven lite. Därför har jag börjat skämma bort mig själv med lite vardagslyx. I brevlådan damp det ner en scrub och en hudlotion från The body shop. Luktar fantastiskt och var så skönt.

 
/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar