lördag 18 juni 2016

Lite nytt och lite sytt

Symaskinen går varm här hemma, det är verkligen hur roligt som helst att sy!
Jag har även gått med i FB gruppen " Vi sytokar" där ligger jag verkligen i lä, men ändå kul att se hur fint det kan bli med lite träning.
Sysysy är ett program som finns på YR som jag har börjat titta på. Roliga nybörjartips och allra roligast är det att se hur man kan arbeta om ett mönster så att det blir ens helt egna design tycker jag!


Här är en liten pyjamas jag snodde ihop igår av de nya tygerna! Jag är nöjd och bäst sv allt är att Lilla J gillar den!

Vi har även fått upp lite nytt på trappen. Pelargoner är nog en hata eller älska blomma, jag älskar!


Och på väggarna här inne har vi börjat landa lite i var vi vill ha tavlorna. Just här hänger en fisk! Sjöutsikt och fisktavla, passar bra!


/Storasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar