torsdag 25 augusti 2016

En vacker höstdag!

Höstdagar som denna skulle jag kunna betala för! Efter en mysig morgon med Lilla G drog vi ut på promenad. Hon gillar att åka vagn  vilket passar oss utmärkt för resten av familjen gillar att promenera.


Vi gick en fin liten slinga på grusvägen här i närheten. Det blev en sån där promenad jag njöt från första klivet. Att bo med sån här vacker natur runt om sig är fantastiskt. Jag riktigt känner hur lugn jag blir. 


Ett stenkast bort från oss ligger ett område med massa tomter. Hittills är det bara 4 hus som är byggda. Här skulle jag kunna tänka mig bo, så vackert!



När vi kom hem satte vi oss på uteplatsen. Lilla G vaknade såklart så fort kaffet var klart och ville äta. Theo älskar att ligga i solen och mysa.


/ Lillasyster




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar