fredag 12 augusti 2016

Familjen!

Stora familjen känns just nu så nära men ändå så långt bort. Planen var att vi skulle åka ner till Mora och träffa dem men sambon jobbar och jag känner att projektet blir lite för stort för mig och Lilla G om vi skulle åka själv. Är ändå 2 timmar till Mora enkel väg. Familjen har alltid  varit väldigt viktig för mig, men bara den senaste månaden sedan Lilla G kom har känslan blivit ännu starkare. Att ha en familj som alltid ställer upp oavsett hur långt avståndet är känns fantastiskt.

Idag invigde jag min nya regnjacka från Stormberg. Är riktigt nöjd med mitt köp. Jackor och skor kan man inte ha för många av tycker vi i det här hushållet.

 
Nu myser vi här hemma. Den bästa känslan är när hela familjen, jag, Viktor, Lilla G, Theo och Charly ligger tillsammans och myser i sängen. Jag gillar att hösten är på intåg och hör inte till den kategorin som drabbas av höstdepression. Att tända ljus både morgon och kväll känns härligt! 


/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar