onsdag 24 augusti 2016

Mysonsdag!

Efter en promenad vid lunch då vi uträttade lite ärenden har vi vara myst. Mulet och lite kyligt ute så kändes det helt rätt. Det är märkligt att ha ett litet liv här hemma som håller oss vakna om natten, men så fort vi ser henne bara ler vi. Hon är fantastisk vår Lilla G.


Jag försöker grotta ner mig i sånt som inte bara har med blöjor, nappar och vaggvisor att göra. Men när man är hemma med lilltjejen hela dagarna får man inte riktigt samma sociala utbud som när man jobbar. Idag gjorde jag en jättesak av att hundmaten vi beställt kom. Pratade länge och gott om hur himla bra det var och hur skönt det känns att den kom så fort...

Och det slutar inte där utan ikväll ser jag fram mot att prova en ny pyjamas till Lilla G. Hon växer så fort och jag gräver runt i hennes byrå varje dag. 


/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar