söndag 4 september 2016

Min syster!


Något jag kan sakna är när både jag och syrran bodde i Orsa. Att ha syrran i lägenheten över mig var så himla roligt. Att det kunde knacka på dörren och in kom hela blivande familjen Stark och snackade lite skit. Någon slängde på lite kaffe, snackade lite skit. Eller att få ett sms "springa om 10?". Och så var vi iväg. Det var så mycket träiningsglädje. Nu för tiden blir det ofta mer spontant att jag tar mig ut på en promenad (vilket är min träning nu). Då kunde vi sitta i timmar och planera veckans träning och vilken tur vi skulle ta eller vilka styrkeövningar vi skulle göra. 


Allt blev så roligt, träningen har aldrig varit så rolig och otvunget innan.


Jag saknar min syster. Om två veckor ses vi igen och jag kan inte längta mer!


/ Lillasyster



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar