fredag 30 december 2016

Den stora finalen!

Imorn smäller det, inte raketer då, för det skjuter vi absolut inte med tanke på våra goa hundar! Utan det nya året kommer!
Imorgon är det final på 2016!
Då gäller det att se tillbaka på alla härligheter, framåt på alla möjligheter och lära sig säga 2017!


Förutom ett och annat åk i julklappen från mommo och moppa så ska vi cykla/promenera, lite beroende på tycke och smak.
Bada badtunna och käka en väldans massa god mat!
Jag har provsmakar créme brulen flera gånger ikväll, vill vara säker på att den inte hunnit bli dålig, men den smakar lika jädrans bra hela tiden!
På min begäran serveras bland annat hasselbackspotatis till varmrätten, det är något speciellt med en riktigt bra potatis alltså!
Och en klassiker, toast Skagen till förrätt, hur gott som helst!
Jag är sådär extra laddad att jag har klippt luggen skälv framför spegeln!
Det blev lika bra (dåligt) som vanligt och jag kommer skämmas nästa gång jag går till frisören, men nu ser jag iallafall ut under hårmanen! Vill ju inte missa något av det återstående av 2016 på grund av extremt lång lugg. Eller möta 2017 med håret i ögonen!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar