söndag 4 december 2016

Kalas och sällskapssjuk!

Idag fyller vår älskade far år. Sambon jobbar så jag och Lilla G kilade iväg på kalas. Det är mysigt att vara där, extra mysigt när man har ett eget hem. Vi har kommit långt i flytten men är några lådor kvar att packa upp och lite pyssel för att få till en riktigt mysig känsla.

Jag känner mig så sällskapssjuk. I förrgår bjöd jag och sambon päronen på flyttpizza. Igår kom mamma förbi och kollade på så mycket bättre med mig för jag ville bjuda på julmust. Idag insåg jag att utebelysningen var glapp och ringde direkt pappa för att få råd och han kom bort direkt!

I veckan funderade jag och syrran på om det verkligen var hälsosamt att ha sin mamma som bästa vän. Vi konstaterade att det nog var ovanligt hälsosamt och släppte de tankarna. Tänk att ha föräldrar som alltid ställer upp. Bortskämda ungar är vad vi är och jag älskar det!

Promenaden till kalaset!

/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar