onsdag 7 december 2016

Pyssliga jag!

Allt oftare hör jag oss säga "vad lång den här dagen känns!". Och det är ganska härligt. Idag har vi återigen hunnit med mycket. Långpromenad med hundarna på förmiddagen och sedan var det att röja hemma igen för att få ordning. Julgranen åkte in och det blev så fint!


Tur att jag hittat mig en man som är lika förtjust i julen som jag. Vissa kanske tycker att det är lite tidigt att sätta upp innegranen redan men vi skapar egna traditioner och just nu vill vi ha det så här och njuta ordentligt. 


Vid lunch gjorde jag denna! Jag är så stolt över mig själv. Jag är ju egentligen inte särskilt pysslig av mig men jag fick feeling och slängde ihop den, blev inspirerad av syrran. Så välkomna hem till Landin/Book.

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar