torsdag 26 januari 2017

Jag väntar på värmen!

Jag kan inte annat än att hålla med. Det är livsfarligt att börja tänka på varmare tider. Jag längtar som en galning till våren. Varmare och ljusare tider. Egentligen älskar jag vintern men eftersom vi flyttat söder över så blir det tyvärr inte så mycket av just vintern. De mulna och regniga dagarna varvas med soliga härliga dagar. Det blir höst- och vårkänsla men aldrig vinter. Och när man väl börjat längta ja då finns det ingen återvändo!

Den här våren kommer naturligtvis bli väldigt annorlunda mot förra våren. Istället för min underbara mage jag hade då finns nu Lilla G på utsidan. 


Istället för att jag var tvungen att be sambon knyta mina skor kommer vi den här våren få se Lilla G krypa runt och ställa sig upp mot saker istället för stt försöka punktera sin mammas kissblåsa.

Jag längtar efter att slänga på sig en tunn jacka och gå ut med hundarna. Kag längtar efter att kunna ha dörren öppen it på baksidan. Jag längtar efter att då plantera blommor. Jag längtar efter att få dela den här våren med min familj!

/ Lillasyster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar