onsdag 8 februari 2017

Sol, frisk luft och lite vila

"Oj vad kallt det är!"
-7 har vi inte varit vana med på länge och plötsligt var tjockmössan borta, underställer längst ner och raggsockorna gömda i en låda.
Trots lite letande efter rätt kläder så var det skönt att få komma ut!
Efter jobbet dessutom!
Det var inte mörkt och för sent för en pulkapromenad!
Ljuset återvänder och hade igår med sig solen.
Jag kände mig som ett träsktroll som kravlade ut ur grottan och förvandlades till en prinsessa när solens strålar träffade mig!


Hugo, Lilla J och jag på upptäcktsfärd runt ladugårdsrundan.

All frisk lift gjorde mig trött så jag somnade vid 19.30 när Lilla J somnade och sov i 45 minuter.
Sen gick jag upp och så bestämde vi oss för vilken bil det får bli och så gick jag och la mig igen!
Frisk luft och vila är med andra ord bra när viktiga beslut ska fattas!

/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar