tisdag 11 april 2017

Ny vecka!

Det är något fint med en ny vecka. Kanske också för att jag är föräldraledig och inte går till jobbet på måndagar, eller någon annan dag i veckan för den delen. Jag ska vara hemma till mitten av augusti och det känns fantastiskt!

Efter gårdagens aprilväder med regn, blåst och hagel sprack det upp till eftermiddagen och solen tittade fram. Jag, Lilla G och hundarna var ute i trädgården en timme och pysslade. Släpade runt på utemöblerna och gick runt i trädgården. 


Vårt lilla men mysiga hus. Älskar vår trädgård och är spänd på att få se den i blom! 

Idag väntar en synundersökning, spännande. Säger de att jag ser bra den här gången också smäller jag av. Då är det helt enkelt idiotiskt att de gör skyltar och annat så förbannat suddiga!

/ Lillasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar