söndag 21 maj 2017

Carolina-dagen

Det blev en fantastisk dag igår!
Som traditionen bjuder fick barnen sandlådeleksaker och vi fikade i trädgården. Vi åt också en smarrig buffé och lekte massor i trädgården!
Det är så fantastiskt roligt med kusinbuset, det känns som att de två små hela tiden får mer och mer glädje av varandra!


Hela skaran som firade ihop.



De har börjat övningsköra, tänk så fort det går!


Och så tvättades det vilar! Borde ha kört fram vår bil också så hade den blivit ren och fin!

Tänk vilken härlig tid det är just nu! Det blir ljusare och grönare och varmare och skönare!
Trots att så mycket har slagit ut nu precis så mår jag ganska bra med min pollenallergi, det brukar vara mycket värre! Kan jag ha växt ifrån lite av allergin? Håller tummarna för att det är så!

Som avrundning på Carolina-dagen pysslade jag lite i trädgården, det är fortfarande en del som ska mer i jorden och det är roligt att ta lite i taget, dra ut på härligheten!
Och efter det fick jag för att hämta Hugo hos grannen. Han rymde under staketet och sprang iväg för att leka med en kompis. Det är verkligen tur att vi har trevliga grannar! Och det är verkligen tur att Hugo är så söt med tanke på hur busig han är!


/Storasyster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar