måndag 12 juni 2017

Sista blommorna i jorden

Jag är så taggad på flytten nu, går och dagdrömmer och vilken möbel som ska stå var och planer vi har för framtida boendet. Men vi låter inte vårt nuvarande hem ligga på latsidan utan det ska kännas härligt att få spendera sommaren här.


Lilla G kröp ur och i lådan medan jag planterade de sista blomplantorna runt de två träden vi har på framsidan.


Sen slappade jag lite medan sambon klippte gräsmattan. Det är kul att vara ute och pyssla tillsammans. Och det är så kul nu när Lilla G är så pass stor att hon kan hänga på det vi gör lite lättare.


"Hejdå mamma!" Sa hon när hon skulle ge sig ut i livet! Lite att flytta hemifrån tycker jag så fick stoppa henne innan hon kom ut på vägen. När vi flyttar kan hon springa ut genom dörren utan att jag behöver vara orolig för där finns ingen trafik precis utanför. Kanske tur om hon blir en rymling! 

/ Lillasyster




/ Lillasyster 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar